Homestyling

text

bord

barnenshorna

detalj

Här kommer lite bilder från vårt hem som sakta med säkert börjar komma i ordning.. Ja iallfall om ett par år som det går i den här takten. Ovanför vissa dörrar har jag satt upp texter nu. Jag har blivit väldigt förtjust i det.

Sen ser ni det bruna skrivbordet. Det är numera vitt. Fyndat för 5oo kr. Tanken var att den skulle stå i barnens rum men nu är jag så kär i det så jag vill ha det i matrummet på mellanvåningen istället. Så det ena ledde till det andra så nu håller jag på att flytta runt möblerna där med så att denna ska kunna stå där istället. I morgon ska jag även lyfta upp mitt nyfyndade och nymålade hörnskåp till matrummet också.. så det blir en massa nytt där... ja även 2 tallriks hyllor som jag har målat om ska upp där.

I barnens hörna i tv-rummet så har jag satt upp lite vimplar bara för att ännu tydligare markera att det är barnens egna hörna...

I hallen ser ni ett element. Där ska jag försöka få till ett elementskydd som ska stå framför elementet så det ser lite mer trevligt ut.
På det understa fotot ser ni en liten blomvas längst till höger.. Några sådana har jag fyndat nu lite här och var på loppisar- Har blivit väldigt förtjust i den formen. Å det är en sådan lagom storlek. Jag har en massa aster i trädgården som passar så bra i den vasen.

Nu ska jag försöka göra en sida till på fotoboken innan jag knoppar in. I morrn ska vi nog ut med Anders igen och se om vi kan dra några hummertenor med barnen.

Kommentarer

  1. ser så fint ut!!! hoppas vi kommer till er snart så jag får se allt du fixat!!!kram och godnatt!!

    SvaraRadera
  2. Jätte fint!
    Visst är det så att man ofta flyttar unt saker innan de hamnar på sin rätta plats.
    Ha en fin söndag.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Vad fint ni har det! Älskar vimplar, måste nog ta och köpa mig några :)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ser ju jättefint ut!!! Gud vad du har kommit igång och pyssla hemma :)
    För mig är det amning som gäller för tillfället :)
    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥