sigrid
Sådär ja.. nu är katten matad och jag har målat mitt skåp och sitter här vid datorn igen...(Fast nu borde jag istället ge barnen mat..=) ..)

Har suttit och pulat med lite ramar som jag tänkte lägga ut som freebies framöver. Ska bara få klart ett par till varianter..

Helgens har gått i loppisarnas tecken. Har hunnit med en hel del. Jag är överlycklig för jag hittade ett hörnskåp och ett bord och lite smått och gott. Är så sugen på att åka till Dalsland och se om det finns några loppisar där. ÄR DET NÅGON SOM VET var det finns loppisar i Dalsland som inte är allt för dyra att besöka?? tipsa mig gärna för jag har ingen koll alls vad som finns i detta fina skogtäta och sjötäta landskap.

Gullungen på fotot är för den delen lilla S. Fam Roots lilla tjej. Hon är så söt att man kan äta upp henne.

HA HA HA.. ursäkta men min ena pojk har just knutit fast sig i vår dörr och kommer inte loss. så nu får jag rycka ut och rädda honom med en sax.. Tur att man är i närheten ibland.. =)

ps. tack åsa...

Kommentarer

  1. Du är helt underbar! Landskapet heter Dalsland och inte Darsland!!
    Och nej tyvärr, vet inget loppsis ställe...=)

    Kram Å

    SvaraRadera
  2. TREVLIG blogg - återkommer nr tid finnes och hoppas att jag hittar igen dig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥