tillsammanshelg

Skaftö

skaftö

varberg3

Vilken underbar helg. Jag har bara latat mig och umgåtts med vänner. Barnen har spelat fotboll och byggt med brädor och bockar och lekt med ett helt gäng goa ungar.

Vi har varit på tillsammanshelg på Skaftö. Flera barnfamiljer från Smögen var med och även några äldre (Läs 40 talare) . Vi har haft det toppen.

Igår regnade det en massa till och från på förmiddagen. Gräsmattan förvandlade sig till en sjö vilket barnen tyckte var fantastiskt roligt. På eftermiddagen försvann den stora sjön och blev till en pöl och idag gick det finfint att spela fotboll och volleyboll där. Under Lördagseftermiddagen hade jag en scrapbooking kurs för 12 deltagare och det var jättekul. På kvällen var jag så slut så jag somnade framför ett bildspel kl 09.30.. (Både jag och kidsen somnade då....) Så det var bara att masa sig isäng tidigt... undra när det hände sist..

Fotot längst ner är taget i Torekov men jag ville bara visa vilket väder vi haft idag.. Såg lika dant ut där vi var nästan..

gonatt

Kommentarer