textures from flickr

Helt underbara texturer från flickr. Det bästa är att vi får använda dem om vi länkar tillbaka till den som har gjort dem.. =) Jag rekommenderar att du klickar på bilden och ser den i större format. Jag tycker de är såååå himla fina.. Ska se om jag kan göra en bild och slänga med i detta inlägget sen. återkommer om det.

This is some textures i found at flickr. You can use them if you leave a link back to the artist.

EN ANNAN SAK BARA SOM JAG MÅSTE BERÄTTA.... Min syrra älskar hockey och kan allt om hockey.. även när det gäller NHL... Å VET NI... idag ringde hennes telefon hemma.. det var coachen för NHL-laget St. Louis Blues.. Han frågade om hon ville komma till deras träningsmatch i globen och ev träffa laget i morrn... Jag vet en som sitter hemma just nu och har darriga ben. Eller hur SIS: HIMLA LYLLOS DIG:

(coachens kusin bodde hos mamma och pappa i somras när de skulle på bröllop här i sverige,,, så kusinen visste att mia älskar NHL och hade ringt till coachen och sagt det.. å det kom han ihåg nu när de kom till sverige med laget.)

my sister and some texture

sisfaded

Här ser ni 2 foton med en av texturerna här ovan.. nr 9

Kommentarer

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥