Hjalmar och Tröjan

alskad

alskad2

Halloj på er. Idag har det varit en busy dag. Startade morgonen med att åka iväg med barnen till missionskyrkan på Smögen för att paketera och frakta kläder som sedan ska till en massa behövande barn i Vitryssland. Oj vilket drag det var där... Hur mkt folk som helst som hjälpte till och kom och lämnade kläder. Det var riktigt roligt. Jag tror vi fick ihop 600 kartonger med kläder. Dessa kartonger körde jag och några andra till ett lager i Gravarne. Jag tycker alltid det är lika kul att köra byggbilar som rymmer massor och har stor ratt och som man sitter högt upp i..)

Sen på eftermiddagen har vi slängt ut barnens gamla sängar.. Smart som jag var så skulle jag slänga ner en på backen från vår balkong.. och hade hivat över den och just som jag skulle släppa sängen kom jag på att jag ju hade tänkt att spara just den sängen och då fick jag ju inte upp den igen...Ja vi har ju ngt som heter tyngdlag. Så det blev till att hojta på ch som fick rusa upp och hjälpa mig mig att få upp sängen igen på balkongen... Tur att han var hemma..

Nu har jag tatt upp en våningssäng istället som kidsen ska ha så blir det mer plats för lek.
Den ska nu målas/svampas vit.. bäst jag gör det nu bums så det blir gjort..
hej så länge

Kommentarer

  1. Så fint! Älskar ALLT: bilden, tröjan :), papperna (varifrån kommer det med hjärtorna?)... superinspirerande!! Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Tjoho! Full fart hos dig! Här med :)
    Underbart snygg layout. Ibland är det jobbigt med snygga kläder som är lite osköna och stickiga.
    Massa kramar
    /Sanna

    SvaraRadera
  3. tänkte bara smyga in och bekänna att jag är här ibland och läser din blogg.. :-)härliga sida du har! så inspirerande! och layouterna!

    SvaraRadera
  4. Så flott LO du har laget, så krative og kjempe flotte bilder. Kjempe fin trøye han har fått :) Den så kjempe varm og god ut :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥