overlay + actions

29

28

20

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Det är helt otroligt. Det är redan onsdag. Dagarna går så snabbt. Borde dammsuga men sitter vid datorn istället. Idag ska jag i allafall lägga mig tidigt.

Hoppas att ni har fått nytta av rocketlaunch actions... Jag har använt dem på en himla massa bilder redan sen igår. Det går undan när man har kommit på vilka foton de passar på... Jag har mest kört sommarbilder med olika actions från det kittet på mina foton. Ni kan ju alltid länka i kommentarsfältet om ni gör ngn bild med en action från rocketlaunch kittet. Vore kul att se.

Om jag har tur och om Lilla M blir frisk så dyker kanske Nallebrum upp här i helgen. Det hade vart så kul. Men vi får se... det är ju sjukdomstider och så fort man hostar det lilla minsta så frågar någon... Har du svinis eller....!!! Ja hur vet jag det då... Ja.. om jag nästan dör så kan jag ju gissa det men annars är det väl inte så lätt att veta vad som är svinis eller vanlig flunsa.

Så är det. Spruta eller ej är den stora frågan. Nu lutar det åt spruta för min del men jag kan inte påstå att det är ett lätt val. Försöker att inte ens ta alvedon i normala fall ... så nu går jag och funderar på detta dag ut och dag in... Men nu var det ju Nallebrum vi pratade om...och inte svinis. (Vilket hemskt ord)

Jag håller i allafall tummarna på att M blir frisk och att vi får se dem här så att jag och N får pyssla massor...

Kommentarer

  1. Fin fint som vanligt :-)
    Vart kommer de snygga overlaysen (det blir så fint att försvenska engelska ord :-P)från?

    SvaraRadera
  2. åå vill så gärna sitta i ditt pysselrum nu!!! men jag hoppas att det blir snart..

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vill bara säga att jag älskar din sida och alla fina foton.
    Undrar också vartifrån dom fina "overlaysen" kommer från.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥