golden hour photos

inthewood

inthewood2

inthewood3

inthewood4


inthewood5


Igår var en sån där underbart härlig dag. Vi köpte julgran och drack glögg och var och lyssnade på gospel i Tossene på kvällen. På vägen dit så åkte vi genom en tät skog där solen lyste in så underbart på några ställen så vi var bara tvugna att stanna och ta några foton.

Jag har fixat dem i psp på samma sätt som mina höstfoton från åkern som jag har bloggat om vid ett annat tillfälle.


Här kommer info om hur jag gjorde...

På dessa foton har jag använt mig av flera olika actions. Jag har lagt dem på olika delar av bilderna. Som på den översta så har jag lagt en action på kläderna på fotot så att det blev en lila ton. På alla foton har jag först använt vanilla cream för att få fotona lite ljusare och sedan tonat ner det lagret lite. Sen la jag love vanilla ovanpå..

1. VIBE_-_Vanilla_Cream (Vitar upp och softar till fotot) Gratis<3

2. Eye Candy - The BeautyFull Set.. i det setet har jag använt mig av Buttersnap ( gör att bilden blir lite gul)(Denna är ett köpeset)

och sen sist har jag lagt på

3. Love Vanilla från lalamartin (gratis)

I denna sista action har jag gått in och ändrat. Jag har helt enkelt testat att gå tillbaka i historylagret för att se vad som händer.


Kommentarer

  1. underbara foton!!! dagarna går fortså det står inte på förens vi knackar på eraqn dörr:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥