Photobook

13v

13h

Still working on my photobook. =)

***********************************************************
Idag önskade jag att man kunde telepatisera över några vyer till er. Det var en fantastisk solnedgång då jag åkte hem och åkte över Smögenbron. Ni vet en sån där fin solnedgång som man inte ser så ofta.. Havet med alla snö och is var svart och allt runt om mig var svart men tittade man ut över havet så var det ljust där ute med en fantastiks fin rosagulblå himmel och med blinkande fyrar och ett stort fartyg i horisonten med alla sina ljus.. Helt magiskt med andra ord.

Kommentarer

  1. UUnderbara kort som alltid!!
    Det är fröjd för ögat att kika in hos dig;)
    Kalaset verkade gå utmärkt!
    Hos oss också,
    nästa barnkalas blir i april,
    när min pojke fyller år
    ..pust...
    Kram annaleena

    SvaraRadera
  2. Hej kära du,
    jag har en undran, skrivstilen, du använder på ex love, är det en digital brush?

    Om ja, har du något tips vad den finns att hämta?

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Hej, Du har gjort många fina alster och som jag sett har du gjort ett par scrapalster digitalt... Vilket program använder du? Letar nämligen själv efter ett kul program att testa. Än har jag bara testat DCWV´s 300 dpi...
    VH Lisa

    SvaraRadera
  4. Du är ju bäst!!! Vilka härliga och underbara foton! Och dom i andra inlägget! WOW!!

    Du har en award att hämta inne hos mig!

    kramkram!

    SvaraRadera
  5. Hej! Vad mycket fint du gör! Är inne hos dig ofta och blir alltid superinspirerad!
    Jag undrar om mallarna du använt till denna fotobok finns som freebie??
    Och så undrar jag hur man gör för att ladda hem dina freebies, om man klickar på "freebies" så hamnar man ju på Flickr, kan man ladda ner dina templates därifrån, och i så fall hur?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥