Damerna först

23

25

24

26

Kan man ha sötare barn än så här. Nä de är inte mina men de är så ruggit söta i allafall. =)

*************************************************

Här hemma är allt lite konstigt just nu. Så fort jag frågar mina barn något.. som tex .. - Vad åt ni till middag idag. Så får jag se två killar med handen upp i vädret.. helt tysta... men ivrigt skakandes på handen... Kan det ha något att göra med att de började skolan i Onsdags ??? Det är som det är värsta ordningen här hemma hos oss nu. =)
Så här har det hållit på i 2 dagar.
så for jag frågar något så åker handen upp i vädret och så säger de dessutom .. damerna först... om jag tex ska gå upp i trappen med dem el liknande..

Undra hur länge det här hänger i. =)

Å tack snälla söta för alla kryapådig hälsningar. Nu känner jag mig faktiskt lite bättre och ska försöka jobba hela dagen i morgon.

Gonatt

Kommentarer

  1. Men vilka söta barn du har! Tyvärr håller de nog inte i sig så länge men njut så länge det vara. De låter ju som om dom tycker om att gå i skolan. Kram

    SvaraRadera
  2. Urvackra foton!!!
    Hi hi hi vad gulliga de är som räcker upp handen ;) Nja det går nog över snart.
    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥