Sunshine boy

1

I fredags så stack jag och Hjalmar upp till Stugan helt själva. Pappa CH och brorsan A Stannade hemma. Vi har haft det så mysigt. Badat, lekt med moster Mia och spelat fotboll med morfar P och ätit mormor I´s goa blåbärspaj. Ibland är det skönt att bara spendera tid med det ena barnet. Så jag och CH försöker dela på dem ibland. Det är nog ganska viktigt då de är tvillingar.. annars blir det så mycket DE hela tiden. Men visst var det skönt att komma hem sen igen och få träffa A. 2 dagar känns som 2 veckor då man är utan barnen.. vare sig det bara är den ena man är utan eller om de är båda 2 som är borta.

Kommentarer

  1. Vilka härliga bilder! Härlig nyans i bilderna! Visst är det skönt att bara spendera tid tillsammans med ett barn. Vilken kvalitetstid!

    Tusen tack för tipset på action. Använder du gratis varianten eller den köpta? och vad lätt det var att infoga symboler ;) konstigt att jag aldrig har hittat det!!! Jag har också en mac.

    Ha en mysig kväll!

    Kramar Josefine

    SvaraRadera
  2. Hej igen ♡
    Har tittat på setet med actions och blev så sugen på och köpa det ;) är du nöjd med det? är det värt pengarna? känns lite mycket men om det är så bra som det ser ut så känns det som jag inte kan vara utan det ;) Jag älskar också min mac, den är bäst!!!

    Kram och go natt

    SvaraRadera
  3. Hejhej! Härliga bilder. Man får en känsla av att hösten närmar sig men ännu inte har vågat sig fram. Ja måste också bara säga att jag tyckte om dina bröllopsbilder. Du har så varm ton och vackert ljus i dina foton. Ljuvligt. Hejhej!

    SvaraRadera
  4. Vilka mysiga foton - så kul att du fick vara med på bild oxå =). Visst är det bra att splitta på dem ibland - de blir helt andra ungar då när de inte ska fajtas om uppmärksamheten.

    Såg tipset på action du gav till Josefine - såå fina !

    Ha en fin dag!

    Kram Johanna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥