❤Digiscrappat❤

on the road

Cred. Kitschy digitals
Fabric & satin flowers from Fresh Blooms Digital Kit and i also used
Vintage Photo Frames


Är riktigt sugen på att scrappa men borde göra avfallshanteringsillustrationer.. Ni vet deponier, förbränningsugnar, fiberavskiljare och förbränningsväxlare osv.... såna där viktiga saker. Faste det är faktiskt lite kul det med. Det är till en lärobok som används på KTH

Alltså jag måste fråga... Är det ngn som använder skype... jag gjorde det för några år sen men efter det så har det lixom inte blivit av förrän nu. Min syrra har flyttat till Oslo så nu har vi tatt upp detta igen. Vilket är himla kul. Vi sitter vid varsin dator med videokameran på och jobbar i photoshop på varsitt håll. Å igår fick jag en rundvisning av hennes lägenhet virituellt. =) Himla praktiskt måste jag säga. Så ett + för skype. tummen upp. =)

Kommentarer

  1. igen et super lækkert layout :)

    SvaraRadera
  2. Du digiscrappar riktigt bra, det blir kanonfint! Får aldrig det så fint när jag gör det.

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥