Digital layout med freebies

*shoppingistockholm


Urs pest och stön. Är hemma och är sjuk. Eländes. Den här veckan som det var så mycket på tapeten. Måste ha ätit något konstigt... eller kan det vara för att jag smakade på ett konstigt vatten som rann ur den nya tvättmaskinen då vi (läs Peter och Christian) bar in den. Jag visste inte om den hade gått sönder eller om det var snö som smält på den så jag ville smaka på vattnet som rann ur den...  och det var en liten stickande smak...men hallå... det var ju inte så att jag direkt sleva i mig en hel sked av vätskan utan duttade bara fingrarna i det och smakade lite.. kan man bli dålig av det??? nä det måste vara något annat.


Magsjuk blev jag i alla fall och det är först nu på eftermiddagen.. sisådär 2 dagar senare som jag fungerar någorlunda igen. Tack och lov för att spikmattan finns. Jag hade så ont i kroppen i går kväll att jag knappt kunde ligga i sängen. Då gjorde spikmattan susen. Först är det en pina men sen så domnar man bort  och all annan värk lixom bara försvinner. =) Sen så somnar man så fint på den. Man får bara hålla tummarna på att ingen unge hoppar upp i sängen och slänger sig på en.. för då  lär man känna att man lever. He he... 


Annars hade jag gärna varit ute idag. Vilket underbart väder. Allt är helt vitt ute. Det har kommit massor av snö. Men det känns som om jag får vara inne i en dag till tror jag.

God eftermiddag


cred - 
*Big roses & fabric deco tape from Pugly Pixel- Freebie
*Small roses from Kitschy digitals
*Curated,  a templet from Oscraps 
(made by Danielle Thompson and Paislee Press)


Kommentarer

  1. Stackare, det är inget vidare att vara magsjuk! Hoppas det inte smittar vidare till familjen.
    Underbar LO!
    Krya på dig och hoppas du känner dig bättre i morgon.

    Kramar till dig

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥