Love Elsie




Är på sjukhuset i Uddevalla med barnen och mig själv för att kolla upp våra ögon..
Albin ska tydligen få glasögon och jag får nog starkare glajer än vad jag tidigare hade...Det är inte det lättaste att vara med båda två här inne samtidigt. Det ska pillas på allt..Dessutom har jag
glömt pengar och kreditkort hemma...suck.. Rena turen att jag hade 10 kronor till parkeringen....Sen har jag oväntat fått låna 500 kr av en sköterska...är inte det snällt så säg...Jag frågade inte ens, hon bara undrade om jag ville det..vilket var tur för annars hade inte barnen fått någon mat. Nu har jag gått till biblioteket och hade tur igen...vi har fått låna ett rum med både tv-och dator så både jag och barnen fördriver tiden här tills vi ska tillbaks till doktorn.

Hittade lite fina bilder på http://www.abeautifulmess.typepad.com/
Elsie gör så coola grejer...Bara att ha en svartvit bild och sen lägga in text i färg var himla snyggt...



Å vem skulle inte vilja ha denna lilla boxen med härliga Lo recept i, av
http://www.abeautifulmess.typepad.com/








Kommentarer