julposter och pyssel

ÅÅÅÅÅ vad tiden går fort..... hinner inte med. ni får ursäkta min sega uppdatering av bloggen men det är ju snart jul och det är så mkt som ska fixas. I helgen har vi vår traditionsenliga glöggfest som vi nu har haft i 6-7 år nånting. Vi hade det ju även när vi bodde i sthlm och det är så kul att få bjuda in nära och kära på gröt och glögg. Det roliga är att alla kommer och går som de vill så vi har som ett öppet hus helt enkelt..å det e på lördag. Så har du vägarna förbi så kom in på lite glögg. =)

Sen är det julstuga i helgen och det innebär att jag gör massa lotterivinster i form av blomsterarrangemang och annat smått och gått och det ska ju med göras. Tur att jag var ledig i måndags så jag och barnen kunde åka till skogen och hämta mossa. Det är faktiskt väldigt kul att göra dessa arrangemang med blommor.... hoppas bara de klarar sig till på lördag. Det har blivit smällkallt här. I kväll var det isgata här på ön. Å som ni vet så tål ju inte julstjärnor det minsta lilla kyla....

Har också gjort 2 tavlor. Dessa var så kul att göra. Kände att jag ville ha något som bryter av mot allt det vita hos oss nu under julen. Bilderna är ganska taskiga men det är ju mörkt inne så fort jag får fram kameran... kan det bero på att man jobbar på dagtid. =) Så de är lite korniga men ni ser säkert i allafall hur de ser ut.
Nä nu ska jag försöka städa lite på mitt kontor... på tiden......

Trevlig kväll.

silent-night

silent

merry-christmas

Merry

barnenehorna

bak

hallen


Kommentarer

  1. Mysiga bilder! Och vilken fin fågelbur, en sån skulle vara trevligt att ha =)

    Kram, Heidi

    http://scrapnstuff.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Jättefina postrar du gjort!!! Har tydligen missat ditt inlägg :( Såg dem nu hos Nallebrum. Gud vad duktig du e ;P
    Hoppas du får sköna lediga dagar, det är du värd efter allt jobbande :)
    Ha en skön helg, här ska vi ha dop i helgen :)
    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥