Coffe stains brushes

Halloj

Barn är ju roliga... Vet ni var min ena 5 åring ... snart 6 åring sa i helgen när vi satt och åt hemma vid matbordet.. Jo plötsligt utbrister Lilla Albin.. och säger...Mamma... När kommer min varmrätt.... ?????

Snacka om att de snappar upp saker fort... Man skulle ju kunna tro att vi bedriver ngn form av restaurang här men NÄ... skulle vara kul om han frågar samma sak på dagis.. Undra vad de skulle tänka.. JAHA.. de äter så flådig mat hemma.. jaså.. Jaha. Fattas bara att han kommer och ber om trerätters en dag också.. =) Fniss...

Nu till lite svengelska och penslar

*****************************************************************

When im scrapping... i love to use dirty coffe splatter and coffe stain brushes.... yesterday i come across 2 different brushes on the web..


And here you can DOWNLOAD the first one



And here you can DOWNLOAD the second one

Kommentarer

  1. å, tack för kaffefläckstipsen! jag älskar kaffefläckar :-)

    och så söt kommentar om varmrätten. haha!

    SvaraRadera
  2. Unger kan si de mest fantastiske saker! Kom over en blogg for en tid tilbake der mammaen hadde skrevet ned alle de rare og artige sakene ungene sa - det ble jo en hel bok utav det. Men da jeg skulle forsøke selv dukket det ikke opp noen glupe ord fra mine to... :-)

    De kaffe-stainene der har jeg også brukt mange ganger på LO'er - de er skikkelig tøffe!

    SvaraRadera
  3. tusen tusen tack för rara ord...
    det är ju så att jag har en god vän i ett annat redigeringsprogram ;)))
    nu försöker jag ju bli vän med det nya ;) det är ju lite svårare, och tålamod är inte min starka sida, men jag kämpar på... :))
    ser framemot lite brushes o textures å sånt (appropå tålamod....)

    kram!!

    SvaraRadera
  4. Hallå där!

    ...och tack för titt-in och vänlig kommentar hos mig. :)

    Ser att du är en kreativ och pysslig person, och som dessutom tar fina bilder. Så jag kan återgälda din kommentar direkt med: Du har en fin och bra blandad blogg! :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. ha,ha skrattar åt albin:) sötnos.. men ch lagar ju resturangmat så det var ju inte tokigt frågat:) här hemma har vi ätit ch`s pannkakor till frukost.. P var sååå stolt när han lyckades få till det:)du jag vill lägga till din sida så jag ser när du uppdaterar.. hur gör jag?

    SvaraRadera
  6. Barn är härliga!

    Tack för länken till fläckarna :)
    Måste testas snart
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig och kreativ blogg du har! Här finns hur mycket inspiration som helst...*ler*

    Barn är härliga och man vet aldrig vad som hoppar ut genom munnen...hi hi

    Ha det gott!
    Emelie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥