photobook

10av

10ah

10h

10v
Still working on the photobook. LOL....as always..


And over to something else..


Yeha!!.. Rehanna go Rehanna...What a girl. Love her music..

(Why do i live on a island when i like to danse?)

***********************************************

Varför bor man på en ö när man gillar att dansa...suck. det kändes ju inte så lyckat ikväll.. Tur att det inte känns så allt för ofta... Får väl sätta på mig hörlurarna och ösa på ljudet där istället...

ha en fantastisk helg. Det ska jag ha. (inte för att jag vet vad jag ska göra ännu men ändå... )
PUSS. som Anders Timell säger

Kommentarer

  1. du gör så himla fiiiint!
    längtar till jag kommer något så när i närheten av ditt proffsiga...tror det dock inte men
    jag tragglar på med kursen, hittar bara inga bra bilder just nu....
    men snart sätter jag fart ;)

    hoppas du har en härlig lördag!!

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥