I HART Golden Hour

13

14

15

Jag älskar verkligen gyllene timmen. Synd bara att man är så trött på kvällskvisten att man inte orkar ge sig iväg så ofta till lite roligare ställen att fota på.
Vilken underbar helg det har varit. Vi har vart i stugan i Strömstad med vänner. Vi åt god mat. (grillade Marulk... mums måste jag säga) Sen var vi på långpromenad ner till havet och fiska krabbor och tog både frivilla och ofrivilliga dopp. OCH VET NI VAD. Jag tog inte ens med mig kameran.. Hade inte en tanke på att den skulle med till stugan. Tvi.. vad jag blev sur då jag kom på det. Visst kan jag fota med mobilen men det blir ju sisådär.
Väl hemma igen så har jag jobbat i trädgården. Alltid lika skönt att vara ute och röra på sig. (Och alltid lika kul för arbetskompisarna att få se mig dagen efter vankandes som en anka. )

tjippåhej.

Kommentarer

  1. Hello, ja det är nåt speciellt med "golde hour"...jättefina foton!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥