Annars då ?

1

Ja här har vi sjukstuga igen då. Nu är det A´s tur att vara dålig. Vi andra (Jag, mannen och H) har roat oss med att plocka upp grejor i nya köket, testa nya kaffemaskinen, Pysslat med julgranspynt, skrivit julkort och sett på film. Hela dagen har jag med andra ord glidit omkring med myskläder och raggsockor och otvättat hår. Men det är ganska skönt det med. =)

På tal om myskläder... Har ni spanat in KappAhl´s nya pyjamas och skönt för kroppen sortiment.  Så  min stil. Jag vill ha alltihop. Alla raggisar.. alla pyjamasbyxor och ALLA morgonrockar. Gud så sköna de ser ut.

Gå och kika vetja. Gonatt på er och hoppas att ni får en skön, lat söndag. =)

Kommentarer

  1. Alltså jag måste bara säga, vilken fin blogg du har! Tänker på det varje gång jag är inne här men har liksom glömt bort att säga det!
    Själv har jag också haft en otvättat hår och mjukisbyxedag. Men det beror på att det var en rätt sen kväll igår. Livsfarligt att fira tentor ;)
    Hälsa A att krya på sig :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Myyys - inte sjuklingen förstås, men ni har så mysigt där hemma!
    KRAM KRAM!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥