Är i stugan på Rävö och har tagit med mig mina kassar med pyssel... Jag köper ju sjukt mycket pappersprylar och klistermärken och andra roliga saker då jag kommer i väg på mässor. Sen har jag  en hel del kvar från resan till USA i för ett par år sen. .. Men allt detta blir mest ögongodis då jag inte hinner scrappa så mkt. Å så blir jag så där löjlig som tänker .. men den är för fin för att använda.. . onej den måste jag spara osv.. MEN NU har jag bestämt mig för att använda allt fint.. Jamenar.. då får jag ju möjlighet att köpa nya fina saker istället... 

Hoppas att ni får en lugn långfredag.  Här har vi rena sommarvärmen och jag undrar varför jag inte tog med mig kortbyxor. kram

Kommentarer

  1. This seems so colourful and fun! I can't wait to see the end product!

    SvaraRadera
  2. Härliga påskfoton!!!
    Jag vet vad du menar. Ibland är jag också sådär och vill inte använda saker... KRAM å glad påsk

    SvaraRadera
  3. oh how i'd dream to have an awesome craft space like that with all those goodies to reach for and create with!

    i was surprised to see my header in the background and think i cheered out loud with glee! so exciting to stumble on, i had to call Sean into the office and see it too. xo ♥

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥