O BOY i dubbel bemärkelse

5

Hej Hej. Insåg idag att vi har 13 veckor kvar att ta ut  föräldraledighet på. Å vi har bara ca 10 månader kvar att ta ut den på... Eller snarare 4 månader för sedan börjar barnen i ettan och då kan vi ju inte vara lediga hur som helst. 3 veckor kan de kanske vara lediga i höst och jul men då återstår det ändå 10 veckor som vi kan ta ut innan augusti.. Gud va najs det kändes. Ibland är det positivt att inte ha helt koll.  Tjaha.. känns som om man får en fin semester i sommar. =) he he....
O BOY vilken fin present det blev till mig själv och mannen min.
(Å till barnen hoppas jag)

Kommentarer

  1. Du, vill bara påminna dig om, att om du meddelar två månader innan du ska vara ledig, så kan arbetsgivaren inte neka dig den tiden du själv väljer. Är det kortare tid kvar till den ledighet du önskar ha, så kan han/skjuta upp den...bra att tänka på om du vill läggga den i samband med semester, kanske?

    SvaraRadera
  2. Jäkla snygg blogg du har! Jag är jätteavis!

    SvaraRadera
  3. Va skönt det låter, vilken påsk present. Kanske vi kan göra nåt tillsammans, eftersom jag tänkte vara ledig en sisådär 8-10 veckor själv i sommar så finns det gott om utrymme.
    PS! Känns skönt i hjärtat att Dallas är tillbaka, kul att han var så utslagen att han däckade raklång i Albins säng. Kram

    SvaraRadera
  4. Vad häääääääärligt!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Låter supertoppen! Är riktigt avis...
    Kram Cecilia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥