Paint the moon action

Hjalmar2-paintthemoon-actionset

1. Orginal
2. Lighten up with curves
3. Used Paint the Moon action- Jubilee


Annars då? Jo tack det knallar. Under hela helgen har jag vistats på Skaftö med familj och vänner. Idag har jag fotat ett barndop i Grundsund... Å så har jag plockat svamp.. I LOVE.=)
Känner mig ganska sliten och trött och kommer ingen vart med min sommarfotobok som jag vill jobba på.

Beställde dock en annan bok från Postfoto häromdagen. Fick testa att göra en bok utan kostnad för att se hur programmet fungerade.. OCH vilken suprise. Det var faktiskt ett riktigt bra program. Fanns många olika effekter och ramar och även templates och overlays att använda sig av. KUL. Nu väntar jag på att den ska dimpa ner här hemma så jag får se hur den ser ut. Mer om den en annan dag.



natti  natti.


HEY.. Don´t miss Paint the moon´s Bee´s Knees actions set.
It´s for free. 


Kommentarer

  1. Hej vännen! Hoppas allt är bra med dig/er. Här går allt på högfart nu. Jag har fått många fler fotograferingar än jag hoppats på och det är verkligen så roligt!!! Så nu har jag måååånga foton som ligger i kö för att redigeras. Tusen tack för din fina kommentar.

    Ha det bäst!

    Kramar Josefine

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥