By heart

By heart

One of my sons are singing in a chorus and today they hade there first performance. He was sooooo nervous.

* * *


Här på västkusten så har vi storm idag. På smögen blåser det 33 m/s i byarna. Huset skakar och dörrarna slår. Man hör takpannorna skallra och plåtljud från gatan.. Soptunnorna far runt som löv ute och havet är bara ett vitt skum. Jag är glad att jag inte bor uppe på berget där det är blåser MKT mer än här nere där jag bor. Skönt att både vi och katterna är inne och kurar.. Ljusen är tända och advents stjärnorna uppsatta. Ingen snö så långt ögat når men desto mer regn. Bara det är vitt till i jul så är jag nöjd. 

Jag vill också passa på att tacka er alla som lämnar så söta kommentarer till mig. Det är alltid lika kul att få läsa era inlägg. Jag hoppas att ni alla får lite möjlighet till pyssel innan jul. Det finns ju så mkt kul att hitta på med barnen...
Gokväll.

Kommentarer

  1. Hvor er han bare sød!!!!! Håber stormen snart raser af. I Danmark stormer det også vildt. Her har vi meget meget sjældent kraftig blæst. Men det er nu lidt koldt - koldere end normalt. 10 grader om natten. Puh jeg hader kulde. Knus

    SvaraRadera
  2. Åhhh H är så sööööt, slår vad om att allt gick bra. kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥